oliviasnoveller

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Olivia Sandén - 6 mars 2013 16:54

LÄS DEL 2 INNAN NI LÄSER DENNA!


Jag kollade på Liam och fnissade tyst för mig själv. Jag kan inte fatta att jag gjorde det! sen jag var liten har jag alltid undrat hur man gör. Och jag visste fortfarande inte hur man gjorde innan vi började... hångla. Men nu vet jag! Liam smygtar min hand. Vi kollar på varandra igen. Fast denna gången så hade vi inte ögonkontakt som vi hade förra gången. När vi var framme, skyndade Liam sig ut för och öppna för mig. ''Han är för gullig.'' Tänkte jag. Han öppnade bildörren och lät mig gå ut. Han tog sedan min hand och vände sig lite lätt om för och vinka till sin mamma. Vi gick in, köpte godis, popcorn, chips och så betalade vi. Sedan så gick vi in i själva biosalongen. Det var inte många som skulle kolla på ''my love'' filmen. Vi satte oss längst bak och började direkt att mumsa i oss allt onyttigt som vi köpte. Precis i mitten av filmen så kysstes de 2 jätte kära paren varandra. Liam tog tag i min hand hårt och lutade sig fram mot mig för och ge mig en kyss. Jag blev alldeles varm och generad. Kyssen bara kom sådär plötsligt.


Orkar inte skriva mer, haha. Fortsättning följer..........

 

Om mig och bloggen

Hejsan! jag som driver denna bloggen heter Olivia och jag är 12, snart 13 år. Detta är alltså en novell blogg, som ni kanske redan har märkt? jag kommer iallafall skriva olika ''storys/berättelser.'' Hoppas att ni kommer gilla det! kram.

Vad för storys?

Mina storys som jag kommer göra, kommer jag försöka göra så spännande, roliga och läskiga som möjligt så att man verkligen längtar tills nästa del kommer.

Fråga mig ♥

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Novell bloggar

   

Mina storys:

My love


Ovido - Quiz & Flashcards